MindsterJam Returns!
Med: Advanceret GIT for begyndere!
Onsdag D. 27. Maj kl 16 sparker vi MindsterJam igang igen!
MindsterJams er korte præsentationer a'la morgenbooster (20-30 min), ofte efterfulgt af et praktisk element, hvor I kan få lov at prøve kræfter med The thing.
Vi giver lidt pizza undervejs, og det bliver maks hygge.
Emnerne er varierede og drevet af foredragsholder, men holder sig ofte til mere generelle stykker teknologi, som pårører flere af os.
Den første præsentation (D. 27. Maj kl 16!) omhandler vores alle sammens GIT, men dykker ned i de mere komplekse aspekter af dette simple værktøj.
Kom glad! Hyg! Lær noget!
VI GLÆDER OS TIL AT SE JER 😎🍕👀