Tilmed dig her

23 June 16:00

MindsterJam Returns! 

Med: Simon Bundgaard-Egeberg - VIM

Tirsdag D. 23. Juni kl 16 er vi klar til endnu en omgang MindsterJam igen!

MindsterJams er korte præsentationer a'la morgenbooster (20-30 min), ofte efterfulgt af et praktisk element, hvor I kan få lov at prøve kræfter med The thing.

Vi giver lidt pizza undervejs, og det bliver maks hygge.

Emnerne er varierede og drevet af foredragsholder, men holder sig ofte til mere generelle stykker teknologi, som pårører flere af os.

Simon Bundgaard-Egeberg kommer til KBH og snakker VIM. Så kom glad! Hyg! Lær noget!

VI GLÆDER OS TIL AT SE JER 😎🍕👀